Shopping Cart

آموزش کار با برد و اپلیکیشن لباسشویی

wash app
فهرست مطالب

شرکت کیمیا الکترونیک مشهد با تولید اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا با بردهای MSB901، MSB925 و MSB939به راحتی ارتباط برقرار کنند. در این مقاله، نحوه نصب و راه‌اندازی این اپلیکیشن را به شما آموزش خواهیم داد. امیدواریم با این اطلاعات، توانایی استفاده بهتری از این اپلیکیشن را بدست آورید.

برای استفاده از لباسشویی، دو روش متفاوت وجود دارد.

1- استفاده از کلیدهای پنل لباسشویی است.

در این روش، کافی است کلید پاور را بر روی پنل لباسشویی فشار داده تا دستگاه روشن شود. سپس پس از نمایش آدرس سایت و لوگوی شرکت، عبارت “سریع” (برنامه سریع) روی نمایشگر مشاهده می‌شود. با زدن پیاپی کلید پلی، عنوان 10 برنامه کاربردی به ترتیب تغییر می‌کند. با رسیدن به برنامه مورد نظر (نمایش بر روی نمایشگر)، کلید پلی را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. در این صورت، صدای 2 بوق ممتد برای اعلام اجرای برنامه بصدا در می‌آید و برنامه اجرا می‌شود. همچنین، با فشردن همزمان کلید پاور و پلی (اولویت پاور) به مدت 3 ثانیه، قفل کودک فعال شده و آیکون آن بر روی نمایشگر نمایان می‌شود. برای خارج شدن از حالت قفل کودک، می‌توانید مراحل قبلی را تکرار کنید.

2-  استفاده از اپلیکیشن لباسشویی است.

برای استفاده از نرم‌افزار لباسشویی، ابتدا از این  لینک  اپلیکیشن لباسشویی را از سایت شرکت کیمیا الکترونیک مشهد دانلود و نصب کنید.

 

پس از نصب، کلید پاور بر روی پنل لباسشویی فشار داده تا دستگاه روشن شودو پس از نمایش آدرس سایت و لوگوی شرکت، عبارت “سریع” (برنامه سریع) روی نمایشگر نمایان شود

پسورد و شماره سریال دستگاه

“اکنون، برای استفاده از لباسشویی، ابتدا اپلیکیشن را اجرا کنید و سپس شماره سریال محصول را بعنوان مثال  MSB93901001 است فقط عدد مانند 93901001 را به عنوان رمز عبور اپلیکیشن و همچنین سریال محصول، وارد نماییدو همچنین، تیک یادآوری را فعال و پس از آن کلید شروع را بزنید.

صفحه ورودی
app wash
انتخاب برنامه

همانطور که در تصویر می‌بینید رنگ آنتن بالا سمت چپ قرمز است روی آنتن کلیک کنید و مانند تصویر زیر از شما درخواست روشن کردن WiFi را می‌دهد و با تایید کردن شبکه MSB93901001 را انتخاب کنید و رمز وای فای را عدد 92502001 وارد کنید 

 

pasword

انتخاب برنامه لباسشویی

با لمس منوی انتخاب برنامه، منوی کشویی حاوی 10 عنوان برنمه برای شما باز می‌شود. با انتخاب برنامه موردنظر با لمس آن، آن را اجرا کنید. ما در اینجا برنامه سریع را انتخاب خواهیم کرد.

 
انتخاب برنامه

انتخاب سرعت خشکن

با لمس منوی انتخاب سرعت خشک کن، منوی کشویی شامل سرعت‌های مجاز برنامه انتخابی برای شما نمایان می‌شود. سپس با لمس سرعت مورد نظر، آن را انتخاب کنید.

 

انتخاب سرعت

انتخاب دما

با لمس منوی انتخاب دما، منوی کشویی با دماهای مجاز برای برنامه انتخابی شما باز می‌شود. سپس با لمس دمای مورد نظر، آن را انتخاب کنید. این عمل باعث کنترل دمای دلخواه شما می‌شود.

 

انتخاب آبکشی اضافی

هر برنامه شستشو دارای دو مرحله آبکشی است. با لمس تاگل سوئیچ (آبکشی اضافه)، می‌توانید گزینه آبکشی اضافه را فعال کنید و برنامه دارای سه مرحله آبکشی خواهد شد.

 

انتخاب شستشو اضافه

بعضی از برنامه‌های شستشو دارای دو مرحله شستشو هستند مانند برنامه کتان و … با لمس تاگل سوئیچ (شستشوی اضافه)، می‌توانید گزینه شستشوی اضافه را غیرفعال کنید. همچنین، در برخی از برنامه‌های شستشو مانند سریع و روزانه و … تنها یک مرحله شستشو وجود دارد و با لمس تاگل سوئیچ می‌توانید شستشوی اضافه را فعال کنید.

 

شستشو اضافه

انتخاب تاخیر در شروع برنامه لباسشویی

  • در صورتی که به دلیل شلوغی و برنامه‌های پرمصرفی که دارید، فرصتی برای شستشوی لباس‌های خود ندارید، می‌توانید برنامه تاخیر را برای شب برنامه‌ریزی کنید تا لباس‌هایتان صبح آماده باشند. همچنین، اگر به دلیل هزینه بالای برق در ساعات اوج، تمایل دارید که شستشو را در ساعات کم مصرف‌تر انجام دهید، با استفاده از برنامه تاخیر، می‌توانید شستشو را در این ساعات انجام دهید. برای تنظیم زمان تاخیر برنامه انتخابی، کافیست با لمس تاگل سوئیچ، زمان تاخیر را از 1 دقیقه تا 23 ساعت و 59 دقیقه تنظیم کنید.
ایجاد تاخیر

ذخیره تغیرات برنامه واجرا آن توسط کلیدهای پنل 

بعد از انتخاب برنامه سریع و تغییر گزینه‌های مورد نظر، برای تکرار آن برنامه، کافیست تا سوئیچ ذخیره را لمس و آن را فعال کنید. سپس با لمس دکمه شروع و تأیید، دستگاه با اجرای برنامه انتخابی شما شروع به کار می‌کند. از این به بعد، هرگاه نیاز به اجرای مجدد برنامه سریع با گزینه‌های جدید داشتید، می‌توانید بدون استفاده از گوشی با فشردن پیاپی کلید پلی (پنل لباسشویی)، و با نگه داشتن کلید پلی به مدت ۳ ثانیه، برنامه سریعی که پیش‌تر توسط نرم‌افزار با گزینه‌های مورد نظر شما تغییر داده و اجرا کرده بودید را می توانید به راحتی اجرا کنید.

ذخیره
ارسال رایگان

برای سفارشات بالای ۳ میلیون تومان

گارانتی ویژه

برای محصولات شرکت

مشاوره رایگان

در امور تخصصی